Boek

Elegant beïnvloeden
van conflict naar kans

Heb jij dat ook, dat je bij een bepaald soort mensen altijd vastloopt? Dat er spanningen ontstaan. Dat het gesprek niet goed gaat. En dat je oprecht niet weet wat je verkeerd doet, als je al iets verkeerd doet, natuurlijk. Volgens jou niet. Maar je blijft achteraf wel met een rotgevoel zitten, omdat je het echt liever anders had. Herken je dat?

Ben jij een professional en heb jij met mensen te maken, bijvoorbeeld als:
√   Leidinggevende, manager, bestuurder, toezichthouder
√   P&O / HRM / HRD
√   Docent
√   Therapeut / Zorgmedewerker
√   Procesbegeleider
√   Coördinator
√   Vakinhoudelijk deskundige
√   Gespreksleider
√   Klachtenfunctionaris / Vertrouwenspersoon
√   Collega

En heb je wel eens te maken met lastige gesprekken?

Handel je nu vooral vanuit je intuïtie bij jouw lastige gesprekken? Dat doe je vast meestal best goed.
Maar soms is dat toch niet goed genoeg, omdat soms zo’n gesprek opeens toch verkeerd loopt.
Dan heb je het gevoel dat je alles al hebt geprobeerd. Je raakt er ook wel klaar mee, eigenlijk.
Nu ben je dicht bij het punt van een echt conflict! Hoe kom je hier nu weer fatsoenlijk uit?

Dit is een boek voor nieuwsgierige mensen. Hoor jij daarbij?
Wil jij weleens weten waarom jouw gesprekken met sommige mensen hartstikke gemakkelijk gaan en met anderen juist helemaal niet?
En hoe je dat beter kan krijgen?

Dan is dit boek echt iets voor jou! Want hierin staat precies wat je wil weten.

Elegant beïnvloeden
van conflict naar kans

Inkijkexemplaar elegant beinvloeden-1

Het boek beschrijft de psychologie van lastige communicatie en dus ook van het conflict. Bijvoorbeeld hoe het komt dat zó gemakkelijk misverstanden, ruzies en conflicten kunnen ontstaan. En wat een conflict in iemands brein teweeg brengt. Welk gedrag dat vervolgens oplevert. Hoe met elegante beïnvloeding – dus zonder gezichtsverlies voor jou en de ander – een lastige situatie ook weer omgebogen kan worden. Of beter nog: voorkomen kan worden. In het boek worden heel veel verschillende gesprekstechnieken weergegeven, variërend van heel veel ‘handige zinnetjes’ tot lichaamstaal en een effectieve tafelschikking. Zodat oprecht het goede gesprek kan worden gevoerd. Een ‘conflict’ is dan een kans om tot serieuze verbetering van de bestaande situatie te komen.

Ik geef ook veel concrete voorbeelden, allemaal ontleend aan mijn lange praktijkervaring. Zo wordt direct duidelijk hoe een bepaalde techniek in een echt gesprek kan worden ingezet. Kijk maar eens naar het inkijkexemplaar.

Een echt praktijkboek dus, bedoeld voor professionals die vooral met mensen te maken hebben. Maar zeker ook heel goed thuis toe te passen, als ouder, met de familie, in je verenigingen en waar en wanneer het jou maar goed past.

Het boek telt 255 pagina’s, hardcover en full color, met veel illustraties bij de diverse technieken.
Het is bovendien een sieraad op elke leestafel!

Jouw investering is € 29,95  (6 % btw).

Bij verzending per post is de bijdrage in de verzendkosten € 2,75.

NIEUW! Het boek is nu ook beschikbaar als e-book!
De prijs daarvan is slechts € 14,95 (21 % btw).

Speciaal aanbod!

Zou je zowel het mooie papieren boek als het praktische e-boek met zoekfunctie willen? Ga dan voor de combinatie!
Voor de bescheiden prijs van slechts € 39,95 ontvang je zowel het papieren boek als de digitale variant (epub).
Bij postverzending van het papieren boek is de bijdrage in de verzendkosten € 2,75.

Heb je al gebladerd in het inkijkexemplaar? Overtuig jezelf dat het boek gemakkelijk leest en ook heel compleet is!

Kijk hier wat andere lezers ervan vonden

Bestellen!

Bijna altijd geldt: “Vandaag voor 17.00 uur besteld, morgen in huis!” (En soms is dat overmorgen..)

Kan je niet wachten? 😉 Bestel dan (ook) het e-boek! Dat krijg je altijd (vrijwel) direct!

Nieuwsgierig? Vul dan dit formulier in:

een papieren boek voor € 29,95 (+ bijdrage in verzendkosten)een e-boek voor € 19,95de combinatie voor € 39,95

1234Meer